EEN ORIGINEEL TEAMUITJE?
Leuk, creatief én zinvol: leer zakelijk tekenen!


Een origineel teamuitje waarin je samen lekker creatief bezig bent en toewerkt naar een concreet resultaat? En ook nog eens kennis en ervaring opdoet die niet alleen nuttig is voor de werkgever, maar óók bijdraagt aan de ontwikkeling van de werknemer? Volg dan als teamuitje één van de workshops van Picture it!
Op een inspirerende locatie, die we - als je wilt - in gezamenlijk overleg bepalen, maken jullie een verrassende praatplaat of visuele templates. Platen waarmee je blijft werken. Ook nog eens heel waardevol dus!
Je kunt de dag een bepaald thema meegeven of een bepaalde case behandelen. Hoe dan ook, met een visueel dagje ben je van veel lol, verbinding én inzicht verzekerd.
Zo kan jullie creatieve, originele teamuitje eruit zien
Zakelijk Tekenen
Leer samen zakelijk tekenen.
Het resultaat is praktische kennis en natuurlijk een eigen praatplaat!
​
​
Visueel Presenteren
​Een presentatie geven die van begin tot eind boeit. Hoe doe je dat? Dat ontdekken jullie in deze workshop.
​
​
Visueel Samenwerken
Je leert de basis van zakelijk tekenen en gaat aan de slag met visuele templates voor verschillende overleggen en samenwerkingsvormen.
​
Strategie
Samen met je team ontwikkel je een strategie, een communicatie-boodschap of een missie voor je merk of organisatie.
​
De invulling stemmen we vanzelfsprekend helemaal af op jouw wensen. Je kunt de dag een
bepaald thema meegeven of een bepaalde case behandelen. Neem gerust contact met me
op om de mogelijkheden te bespreken.
​Ook mogelijk: maatwerk! Stel zelf een origineel teamuitje samen​​
Misschien ben je geïnspireerd geraakt door het aanbod, maar wil je het toch net even anders? Heb je hier eigen ideeën over of wil je bijvoorbeeld twee workshops combineren op één dag? Ga dan voor maatwerk. In de basis is elke workshop maatwerk, maar het is zeker mogelijk om er verder vanaf te wijken. Leuk juist! Ik ben benieuwd naar je ideeën.
Een creatief teamuitje bij Picture it betekent dat je een workshop volgt. Deze volg je samen met collega’s, op jullie eigen kantoor of een locatie in de buurt. Dat is mogelijk door heel Nederland.
​
De kosten bedragen €395 per persoon voor een dagdeel en €595 per persoon voor een hele dag (bij minimaal 3 deelnemers, inclusief tekenmateriaal, exclusief locatiehuur en catering).
Doe je met een groter team mee? Dan geldt een aangepast tarief. Neem gerust contact op, dan maak ik een voorstel op maat op basis van jouw wensen en de grootte van het team.
De kosten van zo’n origineel teamuitje?
Waarom Picture it als host van jullie creatieve, originele teamuitje?
Een origineel teamuitje, afgestemd op jouw wensen.
Gezellig, inspirerend én leerzaam​
Bij jou op de zaak óf op een (andere) inspirerende locatie.
Concreet, verrassend resultaat.
Waardevol voor werkgever én werknemer.
Over Picture it, over mij...

Ik ben Sandra Stroeve, het gezicht achter Picture it. Met meer dan 25 jaar ervaring in leiderschap, strategie, marketing en communicatie combineer ik met veel plezier mijn zakelijke expertise met mijn passie voor tekenen.
Visuele communicatie helpt om complexe ideeën te structureren, creativiteit te stimuleren en een boodschap helder en krachtig over te brengen. Of het nu gaat om strategie, processen of werkmethodieken, een visuele weergave inspireert en motiveert.
Veel organisaties blijven vastzitten in bestaande formats en bijgeschaafde plannen, zonder echte vernieuwing. Ik help hen om anders te denken en écht impact te maken met een frisse, no-nonsense aanpak. Dat geeft mij én de deelnemers altijd enorm veel energie.
Mijn missie? Bedrijven en teams helpen hun doelen te bereiken met visuele storytelling. Geen stapels papier of eindeloze PowerPoint-presentaties, maar een helder en doeltreffend visueel verhaal. Wil je ontdekken wat visueel communiceren voor jouw organisatie kan betekenen? Met het complete team tijdens een creatief, verrassend en origineel teamuitje? Ik laat het jullie graag zien!
Zij beleefden al een creatief en origineel teamuitje van Picture it

4,8/5 (beoordeling van 54 deelnemers)